Найближчі вистави
Інформаційна безбар’єрність – люди незалежно від їх функціональних порушень чи комунікативних можливостей мають доступ до інформації в різних форматах та з використанням технологій, зокрема шрифт Брайля, великошрифтовий друк, аудіодискрипція (тифлокоментування), переклад жестовою мовою, субтитрування, формат, придатний для зчитування програмами екранного доступу, формати простої мови, легкого читання, засоби альтернативної комунікації.
Безбар’єрний доступ до держпослуг — один із пріоритетів Мінцифри. Завдяки Гіду з держпослуг людям не потрібно зайвий раз контактувати з представниками держустанов, щоб “просто запитати”. Вся необхідна інформація про те, як отримати понад 1800 послуг, вже доступна на Гіді.
Для вашої зручності підготували добірку найнеобхідніших держпослуг для людей з інвалідністю, дітей з інвалідністю та людей, що піклуються про них.
Людям з інвалідністю:
- Посвідчення
- Соціальна допомога людям з інвалідністю з дитинства
- Взяття на облік для забезпечення санаторно-курортним лікуванням та путівками
- Довідка для отримання пільг тим, хто не має права на пенсію чи соціальну допомогу
- Грошова компенсація замість санаторно-курортної путівки
- Грошова компенсація на бензин, ремонт, технічне обслуговування автомобілів та транспортне обслуговування
- Направлення до реабілітаційних установ
- Направлення на забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації
Дітям з інвалідністю:
- Соціальна допомога
- Направлення до реабілітаційних установ
- Направлення на забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації
Людям, що доглядають за особами з інвалідністю: