pUp.pet 2018

Учасники
Афіша
Журі
popov.jpg

ЛЕОНІД ПОПОВ (УКРАЇНА)

заслужений артист України, доцент,  професор та завідувач кафедри акторського мистецтва та режисури театру ляльок Київського національного університету театру, кіно і телебачення імені І.К. Карпенка-Карого, голова Художньої ради Київського академічного театру ляльок.

Здобувши професійну освіту у Харківському інституті мистецтв імені І.П. Котляревського за спеціальністю “Режисура театру ляльок” (1976 р.), Леонід Попов поставив більше 100 вистав на сценах 17 професійних театрів ляльок України та зарубіжжя.

Більшу частину професійного життя Леонід Попов присвятив театральній педагогіці. З 1989 року очолював кафедру театру ляльок Харківського інституту мистецтв імені І.П. Котляревського. З 2005 року — завідувач кафедри акторського мистецтва та режисури театру ляльок Київського національного університету театру, кіно і телебачення імені І.К. Карпенка-Карого.

Леонід Попов –  автор наукових статей, присвячених історії та теорії мистецтва театру ляльок та проблемним питанням театральної педагогіки. в українських та міжнародних виданнях. Учасник та організатор міжнародних наукових та науково-практичних конференцій.

Активний громадський діяч, персональний член міжнародної спілки діячів театрів ляльок UNIMA з 1989р. Леонід Попов з 2009 по 2015 рр. обіймав посаду президента Всеукраїнської громадської організації “Український центр міжнародної спілки діячів театру ляльок “УНІМА-УКРАЇНА”.

Vasilyev.JPG

СЕРГІЙ ВАСИЛЬЄВ (УКРАЇНА)

театральний критик, заслужений діяч мистецтв України, доцент кафедри театрознавства Національного університету театру, кіно і телебачення імені І.К. Карпенка-Карого, завідувач відділу культурних стратегій, ініціатив та технологій Інституту проблем сучасного мистецтва Академії мистецтв України.

У 1982 року закінчив театрознавчий факультет Харківського інституту мистецтв імені І.П. Котляревського. Працював кореспондентом, оглядачем, редактором провідних газет, журналів та тижневиків України. Нині культурний оглядач інтернет-сайту «Апостроф».

Член Національних спілок театральних діячів, кінематографістів та журналістів. У 2002-07 р. — Президент Асоціації театральних критиків України. Ініціатор низки культурологічних проектів, зокрема, «Політтеатр» (2006) та конкурсу для молодих митців «СтАРТ» (2004). Автор та засновник мистецької премії «Київський рахунок». Куратор проекту «Театр без театру» в ІПСМ НАМ України.

Лауреат премії «Київська пектораль» (1992), літературно-художньої премії імені І. Котляревського (2000), премії Спілки театральних діячів України за театрально-критичні статті (1987), премії «Книжка року» (2004), почесної відзнаки міністерства культури України «За досягнення в розвитку культури і мистецтв» (2016).

gz

ЛЮДМИЛА ГЕНЗЕ (НІМЕЧЧИНА)

художник, сценограф. 

Закінчила Алма-Атинській Державний театрально-художній інститут (1992 р.), факультет театрально-декораційного мистецтва. Захистила диплом за спеціальністю "Художник-скульптор театру ляльок, художник-технолог сцени (драматичний театр)".

В період з 1992 по 2002 рр.. працювала головним художником Російського театру драми і ляльок в м. Кустанай (Казахстан). Паралельно з цією роботою займалася створенням дитячих розважально-пізнавальних програм на національному телебаченні. 

Як сценограф, художник по лялькам і костюмам працювала в театрах Казахстану, Росії, Сербії, Чорногорії та Німеччини. Має творчий досвід співпраці з такими майстрами театру ляльок як: Рейн Агур (Естонія), Олег Жюгжда (Білорусь), Євген Ібрагімов (Росія-Чехія), Олександр Борок (Росія), Борис Саламчев (Росія) та ін. Створені спектаклі були відзначені високими нагородами на багатьох престижних міжнародних фестивалях.

 реваз.jpg

РЕВАЗ БАЙНАЗИШВІЛІ (ГРУЗІЯ)

режисер театру ляльок, заслужений діяч мистецтв.

Після закінчення факультету режисури в Тбіліському державному інституті театру та кіно імені Шота Руставелі, Реваз до 1992 року працював в драматичному театрі.

Починаючи з 1992 до 1996 року обіймав посаду режисера в Хелвачаурському театрі ляльок, а в 1996 році – в Батумськму державному театрі ляльок. Після того, в 2000 році по запрошенню уряду Турції створив театр ляльок в місті Орду.Реваз створив постановки лялькових вистав в державних театрах Батумі, Боржомі, Хуло, Синопа, Амансії, Стамбулу та Озургети.

В 2002 році закінчив міжнародні курси масових шоу та вуличних спектаклів.Починаючи з 2007  року і досі працює художнім керівником в Турецькому муніципальному театрі ляльок в місті Синопа. А також консультантом в державному драматичному театрі, місто Керасунськ.

В 2016 році рішенням уряд Аджарії було присвоєно почесне звання – Заслужений діяч мистецтв.

Любовь.jpg

ЛЮБОВ ВЕЛИЧКО (УКРАЇНА)

заслужений працівник культури України, директор Черкаського академічного театру ляльок, голова Ради директорів театрів ляльок України. 

Трудову діяльність розпочала 1975 року. З перших днів роботи займала посади керівників установ та організацій культури. 1999 року отримала почесне звання «Заслужений працівник культури України». З лютого 2003 р. очолює колектив Черкаського академічного театру ляльок Черкаської обласної ради.

Під її безпосереднім керівництвом у театрі були створені вистави, які
дозволили колективу отримати статус «академічний» та взяти участь у низці престижних міжнародних фестивалів, а саме: Австрія (2014, 2017 рр.), Туніс (2013 р.), а також у Всесвітньому фестивалі театрів ляльок в рамках ХХІ Світового Конгресу UNIMA в м. Ченду та у Міжнародному фестивалі театрів ляльок країн Тихоокеанського регіону в м. Наньчун (Китайська народна республіка, 2012 та 2017 рр..).

З 2010 року очолює Раду директорів театрів ляльок України. Того ж року заснувала  на базі театру Фестиваль театрів ляльок України «Мереживо казкове», який збирає провідні вітчизняні колективи, а також
запрошує цікаві творчі групи з-за кордону.

Неодноразово була у складі журі міжнародних фестивалів театрів ляльок, що проводилися, зокрема, в Миколаєві та Кишиневі (Молдова).

Спонсори
kk

БКК

Компанія "Київський БКК" - провідний національний виробник кондитерських виробів - тортів та тістечок. В асортименті БКК більше 90 позицій тортів та тістечок, серед яких такі відомі торгові марки, як "Київський подарунок", "Грильяжний глазурований", "Празький з вишнею", "Хрещатий яр", "Київські каштани", тістечка "Із заварним кремом", "Бісквітно-кремові" та "Трюфельні".

Солодощі мають магічні властивості: вони підіймають настрій, дарують відчуття радості та роблять нас щасливішими! З думкою про ваші посмішки сотні кондитерів БКК щоденно створюють справжні кондитерські шедеври!

Сьогодні БКК виробляє близько 20 тон якісних кондитерських виробів на добу. Це означає, що кожен день нашою продукцією ласує близько 165 000 киян та мешканців інших регіонів України. Якщо всі еклери та заварні тістечка, які виробляє компанія впродовж місяця, викласти в лінію, то її довжина сягатиме відстанні від Києва до Черкас, а нашими тортами можна покрити площу у чотири футбольних поля! 

Пристрасно, інноваційно та відповідально ми змальовуємо життя солодким щастям!

LOGOTIP_БОН-БУАСОН_NEW.jpg

Питна вода Bon Boisson

Вода Бон Буассон розливається у природному стані безпосередньо у місці видобутку. Територія, де знаходиться родовище води, ще в 40-50 роки ХХ століття названа як «Лікувальна місцевість «Солоний Лиман» на Дніпропетровщині».

Сосновий ліс створює навколо родовища особливий мікроклімат, завдяки якому мінеральній воді притаманні природна чистота і смак. Основним чинником високої якості води є оптимальний стабільний склад, якість якого підтверджено 50 роками досліджень.

Природна вода Бон Буассон ідеально підходить для щоденного вживання усією родиною, вона не має обмежень та протипоказань, стимулює обмінні процеси організму і є надійним партнером активного способу життя.

Бон Буассон – природна вода для активного життя!

ssa2.png Гідропарк
-1.png Турист
-2.png Web pro
 Logo Red.png Контрамарка
Новини

Положення
про Київський міжнародний фестиваль театрів ляльок
«pUPpet»

Київ – місто-історія, місто-легенда, місто, в якому на кожному кроці можна віднайти слід славних, величних, неповторних днів, місто, наповнене подихом минувшини століть. Київ – це одночасно розмаїття видатних постатей історії, культури України. Звичайно, їх образи живі, вони витають у повітрі столиці, разом з тим вони застигли у тисячах обличчях та ликах пам’ятників.

Київський міжнародний фестиваль театрів ляльок «pUPpet»  (далі  -  Фестиваль «pUPpet») об’єднує  мешканців та гостей міста Києва різних вікових категорій навколо мистецтва театру ляльок, залучає населення до культури театру ляльок шляхом надання можливості безкоштовного перегляду вистав на майданчиках під відкритим небом, а також відвідування вистав іноземних колективів, знайомить гостей з історією та культурою міста Києва. Також під час Фестивалю «pUPpet» відбуваються святкування річниць Театрально-видовищного закладу культури «Київський академічний театр ляльок» – одного з найстаріших професійних театрів ляльок країни та провідного колективу сучасного вітчизняного лялькового мистецтва.  

Організатором  Фестивалю «pUPpet» (далі – Організатор) є Театрально-видовищний заклад культури «Київський академічний театр ляльок».

Співорганізаторами Фестивалю «pUPpet» можуть бути органи державної влади, органи місцевого самоврядування, підприємства, установи, організації різних форм власності, фізичні-особи підприємці та фізичні особи.

Метою Фестивалю «pUPpet» є об’єднання киян та гостей міста різних вікових категорій навколо вітчизняного та зарубіжного мистецтва театру ляльок.

Цілі Фестивалю «pUPpet»:

1. Популяризація мистецтва театру ляльок серед різних вікових категорій населення (дітей, молоді, дорослих).

2. Ознайомлення киян та гостей столиці з історією та культурою Києва.

3. Демонстрація кращих творчих здобутків та досягнень Театрально-видовищного закладу культури «Київський академічний театр ляльок» за час свого існування.

4. Представлення мешканцям та гостям міста Києва зразків кращих вистав іноземних майстрів лялькової справи (режисерів, сценографів, акторів, драматургів), які є учасниками Фестивалю  «pUPpet».

5. Зміцнення дружніх та культурних взаємовідносин між містом Києвом та іншими містами.

6. Поширення інформації про історію та культуру столиці України серед представників зарубіжних іноземних колективів.

7.  Підтримка процесу євроінтеграції.

8. Підтримка та заохочення інтересу до мистецтва театру ляльок у обдарованих дітей і молоді міста Києва, розкриття їх творчого потенціалу.

9. Естетичне та морально-естетичне виховання підростаючого покоління столиці засобами виразності театрального мистецтва.

10. Розкриття творчого потенціалу молодих спеціалістів галузі мистецтва театру ляльок (акторів, режисерів, драматургів, сценографів, композиторів) для створення «банку даних молодих перспективних фахівців української сцени».

11. Налагодження творчих контактів між вітчизняними та іноземними театрами ляльок для подальшої творчої співпраці.

12. Обмін художнім досвідом між українськими та зарубіжними спеціалістами лялькової справи.

Аудиторія Фестивалю «pUPpet»:

1. Мешканці та гості міста Києва різних вікових категорій;

2. Професіонали мистецтва театру ляльок

Соціальна складова Фестивалю «pUPpet»: надання можливості мешканцям та гостям міста Києва безкоштовно подивитися вистави на майданчиках під відкритим небом.

Фестиваль «pUPpet» проводиться кожен рік. Тривалість та період проведення фестивалю визначається кожен рік Театрально-видовищним закладом культури «Київський академічний театр ляльок».

Місця проведення Фестивалю «pUPpet»:

1. У Театрально-видовищному закладі культури «Київський академічний театр ляльок».

2. В органах державної влади, органах місцевого самоврядування за їх пропозиціями та за їх згодою.

3. В підприємствах, установах, організаціях різних форм власності за їх пропозиціями та за їх згодою.

4. На локаціях та на майданчиках під відкритим небом за їх пропозиціями та за їх згодою їхніх власників.

         Під час фестивалю проводиться Святкова хода, присвячена Фестивалю «pUp.pet». В ході беруть участь учасники фестивалю, мешканці та гості міста Києва. Маршрут Святкової ходи визначається кожного року.

В рамках реалізації Фестивалю «pUPpet» можуть проходити  культурно-мистецькі та просвітницькі заходи:

- проведення майстер класів, воркшопів з акторської майстерності, пластики, сценічного мовлення, сценографії та виготовлення театральних ляльок;

– проведення засідання кураторів шкіл лялькарів з метою обміну фаховим досвідом;

– реалізація спеціального соціального реабілітаційного проекту «Столичний театр – театр рівних можливостей» для дітей певних категорій з елементами інклюзивного виховання;

  • та інші.

         Творча програма Фестивалю «pUPpet» складається з вистав театрів ляльок з України та з зарубіжних країн, а також студентських дипломних робіт вітчизняних та іноземних театральних шкіл.

         Організатор завчасно оголошує набір учасників (театрів ляльок). Потенційні учасники подають заявку Організатору. Організатор здійснює відбір учасників.

 

Фестиваль «pUPpet» має конкурсну основу. Організатор складає конкурсну програму вистав.

         Організатор створює Журі, визначає склад та кількість членів Журі. Членами Журі можуть бути відомі фахівців у галузі театрального мистецтва, театрознавці, викладачі вищих мистецьких навчальних закладів України ІІІ-ІV рівнів акредитації, голови відділень/президентів центрів Міжнародної спідки діячів театру ляльок UNIMA та інші особи запрошені Організатором.

         Члени Журі зобов’язані бути присутніми на усіх конкурсних виставах Фестивалю «pUp.pet».

         Після перегляду конкурсних вистав Журі за голосуванням визначає переможців у номінаціях:

  • Краща режисура
  • Краща сценографія
  • Краще музичне оформлення
  • Краща акторська робота (три рівнозначні номінації)
  • Гран-прі фестивалю (вистава для дітей та вистава для дорослих)
  • Спеціальна номінація (надається за спільним рішенням Журі).

         Вручення нагород та оголошення переможців відбувається на офіційному закритті Фестивалю «pUPpet».

         Для проведення Фестивалю «pUPpet» планується забезпечення:

- проїзду членів Журі до м. Київ та у зворотному напрямку;

- проживання та харчування учасників, членів Журі та почесних гостей, а також транспортних послуг;

- виготовлення сувенірної продукції, придбання квітів, елементів декорування та флористики;

- інформаційно-рекламних послуг;

- оренди технічного обладнання;

 - оренди сценічних майданчиків для показу вистав на локаціях під відкритим небом;  

- друкованої продукції (афіш, буклетів, програмок, програми проведення заходів фестивалю).

         Джерелами фінансування проведення Фестивалю «pUPpet» можуть бути власні кошти Організатора, благодійні внески, кошти з державного та/або місцевого бюджетів та інші джерел фінансування, не заборонені чинним законодавством України.

Фестиваль